۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

حضور فردریک کنستانت در ایران

با توجه به قیمت بالای این ساعت ها که از 700 هزار تومان به بالا است جامعه هدف برای این مارک افراد با درآمد بالای جامعه می باشد چرا که قدرت خرید جامعه هدف را مشخص می کند.
علی زمردیان مدیرعامل شرکت تجاری زمردیان و شرکاء نماینده انحصاری ساعت های فردریک کنستانت در ایران با بیان اینکه این برند طی یک سال اخیر به بازار ایران وارد شده است گفت:با توجه به قیمت بالای این ساعت ها که از 700 هزار تومان به بالا است جامعه هدف برای این مارک افراد با درآمد بالای جامعه می باشد چرا که قدرت خرید جامعه هدف را مشخص می کند.
وی با بیان اینکه با تبلیغات وسیعی که بر روی این برند در ایران صورت گرفته امکان واردات ساعت های تقلبی با اين نام را زیاد می کند، اظهار داشت:با شرایط فعلی امکان حضوراجناس تقلبی درهرگروهی خارج از تصور نیست اما به دلیل بالا بودن اختلاف قیمت میان کالاهای اصل با تقلبی در برندهای معروف علاوه بر آنکه مانع از عرضه کالای تقلبی با عنوان اصل می شود بلکه برای برند نیز به نوعی تبلیغ محسوب می شود.

این در حالی است که بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی واحد پژوهش ام بی ای نیوز کل تقاضای 24 درصدی جامعه شهرنشین کشوربرای ساعت مچی در12 ماه گذشته توسط تولیدکنندگان خارجی تأمین شده است.
همچنین نتایج این بررسی درخصوص میزان تقاضای افراد بالای 15 سال برای ساعت مچی نشان می دهد که 70 درصد شهروندان بالای 15 سال کشور ساعت دارند.

این بررسی نشان می دهد متقاضیان ساعت هایی با قیمت های 100 تا 120 هزار تومان معمولاً دارای درآمد بین 750 هزار تومان تا یک میلیون تومان وبا تحصیلات فوق لیسانس و بالاتر می باشند که در مجموع پنج درصد خریداران ساعت را به خود اختصاص داده اند. همچنین ساعت های با قیمت بیش از 120 هزار تومان هشت درصد خریدارن این کالا را داشته که سطح دآمد اغلب آنها بیش از یک میلیون تومان و تحصیلاتشان در حد دیپلم و فوق دیپلم بوده است .

همچنین 24 درصد خریداران ساعت مچی در 12 ماه گذشته، ساعت با قیمت کمتر از 10 هزار تومان خریدند که از لحاظ میزان درآمد سطح درآمد آنها کمتر از 500 هزار تومان و تحصیلاتشان فوق لیسانس و بالاتر گزارش شده است. ساعت های با قیمت 10 تا 20 هزار تومان نیزمورد توجه 21 درصد خریداران قرار گرفته که اکثراً دارای تحصیلات دیپلم و فوق دیپلم با سطح درآمدی 750 هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده اند. این در حالی است که 16 درصد خریداران ساعت مچی که معمولاً درآمد 500 تا 750 هزار تومان و تحصیلات دیپلم و فوق دیپلم داشتند، ساعت های با قیمت 20 تا 40 هزار تومانی را به سایر ساعت ها ترجیح داده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر